Analýza komunikačního mixu ve firmě mmcité, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza komunikačního mixu ve firmě mmcité, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza komunikačního mixu ve firmě mmcité, a.s.
Author: Hubáčková, Petra
Advisor: Dobeš, Kamil
Abstract: Bakalářská práce je zpracována pro společnost mmcité, a.s. Hlavním cílem této práce je zjistit současný stav a nalézt nové možnosti v oblasti marketingové komunikace mezi firmou a veřejností. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřená na vysvětlení a přiblížení marketingu, nejvýznamnějších nástrojů marketingového komunikačního mixu a jednotlivých částí SWOT analýzy. Praktická část se zabývá charakteristikou společnosti, analýzou stávajícího firemního komunikačního mixu, SWOT analýzou a navržením doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6483
Date: 2008-05-23
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 9822


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hubáčková_2008_bp.pdfBlocked 947.8Kb PDF
hubáčková_2008_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
hubáčková_2008_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account