Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?

DSpace Repository

Language: English čeština 

Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Ochová, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-16T20:14:25Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6505
dc.description.abstract Cílem této práce je potvrzení toho, nakolik může být bezhotovostní platební karta účelným nástrojem podpory prodeje, jakým způsobem může tvořit součást věrnostních programů a tím být cenným měřítkem pro ovlivnění zákazníka při nákupu. Teoretická část pojednává o komunikaci se zákazníkem prostřednictvím podpory prodeje, věrnostních programů a CRM. V praktické části jsou analyzovány projekty, které jsou technicky, systémově posta-veny na prodeji pohonných hmot a zboží pomocí platební karty a to nejen jako samostatné-ho produktu, ale rovněž produktu, který je součástí bonusových hodnot již nastavených věrnostních programů partnerských organizací. Dále práce popisuje, jakým způsobem je reálné produkt karetního systému uvést na trh včetně podmínek a metod. cs
dc.format 42s., 5s.ilustrace, seznamy cs
dc.format.extent 1371692 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2038
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject věrnostní programy cs
dc.subject bezhotovostní platební karta cs
dc.subject sales promotion en
dc.subject loyality programs en
dc.subject cashless credit card en
dc.title Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje? cs
dc.title.alternative Loyalty program - effective sales promotion tool en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2008-05-28
dc.date.vskp-available 2038-05-12
dc.description.abstract-translated The aim of this essay is a confirmation, how cashless credit card can be an efficient instru-ment of a sales promotion, in what way it can be a part of a loyality program and thereby to be a valuable criterion for affection of a customer while purchasing. A communication with a customer throught a sales promotion, loyality programs and CRM is described in theore-tical part of the essay. In practical part of it there are analyzed some projects, which are technically and systematically based on a sale of fuels and other goods via credit card, not only as a solitary product, but also a product, which is a part of the bonus values of a alrea-dy set loyality programs of some partners organisations. The essay is further describing, how realistic is to place the product of a card system on a market, including the conditions and methods. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7510
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
ochová_2008_bp.pdfBlocked 1.308Mb PDF View/Open
ochová_2008_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
ochová_2008_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account