Masová kustomizace

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Masová kustomizace

Show full item record

No preview available
Title: Masová kustomizace
Author: Matulík, Petr
Advisor: Zelený, Milan
Abstract: V dnešní době vstupují firmy do digitálního věku. Informace jsou sdíleny po celém světě a nové výrobní strategie musí být implementovány za účelem zvýšení šance přežití v turbulentní době, kdy poptávka zákazníků se jen těžce odhaduje. Masová kustomizace je strategií, která integruje zákazníka do dodavatelského řetězce za účelem výroby dle požadavků zákazníka. Tato strategie má vliv na celý výrobní podnik. Výrobní procesy jsou spouštěny, dle požadavku zákazníka. Firma si musí vybudovat a udržovat vztah s jejím každým zákazníkem kvůli identifikace zákazníka a jeho požadavků na výrobek. Tato práce definuje nový pohled na problematiku masové kustomizace podle bodu zásahu zákazníka (Customer Intervention Point - CPI) do výrobního procesu. 366 firem z 11 odvětví bylo analyzováno za účelem nalezení specifickího CPI pro každé odvětví.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6523
Date: 2008-10-17
Availability: Bez omezení
Department: Centrum aplikovaného ekonomického výzkumu
Discipline: Management a ekonomika


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
matulík_2008_dp.pdf 6.671Mb PDF View/Open
matulík_2008_vp.pdf 136.1Kb PDF View/Open
matulík_2008_op.pdf 167.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account