Analýza konkurenčního prostředí firmy GRAFTON RECRUITMENT s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí firmy GRAFTON RECRUITMENT s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Menšík, Lukáš
dc.contributor.author Oltová, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-16T20:37:26Z
dc.date.available 2010-07-16T20:37:26Z
dc.date.issued 2008-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6548
dc.description.abstract Základem této práce je analýza konkurence spol. Grafton Recruitment pomocí SWOT analýzy, kterou jsem provedla u všech potencionálních konkurentů, u společnosti Grafton doplněnou o Porterův 5-ti faktorový model. Dále jsem se zaměřila na zpracování modelu Mapy tržního bojiště, kdy jsem srovnala jednotlivě nabízené služby naši agentury s konkurencí, a to v porovnání se zastoupením těchto služeb ve Zlínském kraji. Závěr mé práce jsem věnovala menšímu marketingovému průzkumu, zaměřenému na srovnání poskytovaných služeb naší agentury s konkurencí, a to pomocí dotazníků předaných či zaslaných našim stávajícím či bývalým kandidátům. cs
dc.format 62 s., 4 s. přílohy - dotazník cs
dc.format.extent 460238 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Identifikace konkurentů cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterův 5-ti faktorový model cs
dc.subject Mapa tržního bojiště cs
dc.subject Dotazník cs
dc.subject Identification of company competitors en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter's model en
dc.subject The battle map of market en
dc.subject Questionnaire en
dc.title Analýza konkurenčního prostředí firmy GRAFTON RECRUITMENT s.r.o. cs
dc.title.alternative Grafton Recruitment competitive environment analysis en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2008-05-27
dc.description.abstract-translated In all business companies a common rule says that fully experienced and highly qualified employees are the core of the company success. The human resources activity involves finding suitable employees, which can perform long-term quality services and maintain a stable company growth. However, not every single HR agency provides responsible and ef-fective services while looking for the right candidates during recruitment and hiring process. And this is a serious reason, especially for the clients, to find a strategic business partner, that knows a labour market and can offer the top quality services. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 9657
dc.date.assigned 2008-02-26
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
oltová_2008_bp.pdfBlocked 449.4Kb PDF View/Open
oltová_2008_vp.pdf 571.4Kb PDF View/Open
oltová_2008_op.doc 43Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account