Projekt marketingové strategie rozvoje cestovního ruchu mikroregionu Uherské Hradiště

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingové strategie rozvoje cestovního ruchu mikroregionu Uherské Hradiště

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové strategie rozvoje cestovního ruchu mikroregionu Uherské Hradiště
Author: Žertová, Martina
Advisor: Hrazdilová Bočková, Kateřina
Abstract: Cílem diplomové práce je projekt marketingové strategie rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Uherské Hradiště. V teoretické části charakterizuji cestovní ruch, zabývám se definováním specifik služeb cestovního ruchu, jmenuji nástroje a specifika marketingového mixu v cestovním ruchu. Charakterizuji marketingové strategie a etapy strategického marketingového procesu. Posuzuji úroveň marketingových činností a nástrojů a jejich využití v rozvoji cestovního ruchu v mikroregionu Uherské Hradiště. V praktické části provádím situační analýzu, SWOT a STEP analýzy cestovního ruchu mikroregionu Uherského Hradiště a na základě zjištěných informací vypracovávám projekt marketingové strategie rozvoje cestovního ruchu a jeho implementaci na mikroregion Uherské Hradiště.
URI: http://hdl.handle.net/10563/671
Date: 2006-05-12
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
žertová_2006_dp.pdf 995.8Kb PDF View/Open
žertová_2006_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account