Na jménu záleží - role názvu firmy a produktu v současných marketingových komunikacích

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Na jménu záleží - role názvu firmy a produktu v současných marketingových komunikacích

Show full item record

No preview available
Title: Na jménu záleží - role názvu firmy a produktu v současných marketingových komunikacích
Author: Podlešák, Michal
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Tato bakalářská práce řeší problematiku firemních a produktových názvů. V jednotlivých částech čtenáře seznamuje s historií těchto názvů od zhruba 10. století do konce 20.století, vývojem přístupu k jejich tvorbě, ukázkami z jednotlivých období. V části ze současnosti pak práce ukazuje chyby, jichž se tvůrci často dopouští a pravidla, která by se měla dodržovat, aby vznikl efektivní název. Samostatná podkapitola je věnována jménu internetové domény - fenoménu dneška. V praktické části se čtenář může seznámit s brandingem v praxi, žebříčkem 100 nejdražších jmen světa roku 2008 a informacemi z "kuchyně" nejsilnější české PR agentury AMI Communications. Vrcholem práce je průzkum, který ověřuje hypotézu autora, že obliba anglických názvů klesá. Výsledky průzkumu jsou okomentované a práce je zakončena úvahou o budoucím vývoji.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6851
Date: 2008-05-12
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 7485


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
podlešák_2008_bp.pdfBlocked 872.8Kb PDF
podlešák_2008_vp.doc 42.5Kb Microsoft Word View/Open
podlešák_2008_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account