Skončila doba podnikových zpravodajů?

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Skončila doba podnikových zpravodajů?

Show full item record

No preview available
Title: Skončila doba podnikových zpravodajů?
Author: Kaspříková, Lucie
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Tématem práce jsou podnikové noviny a časopisy a jejich využití a význam jako nástroje interních komunikací ve firmách. V teoretické části se práce zabývá definováním pojmů komunikace, public relations, podniková identita a image, interní komunikace a veřejnost. Vymezuje postavení interních komunikací v podniku, s důrazem na prostředky a formy komunikace se zaměstnanci. Samostatně se věnuje vydávání firemních periodik pro vnitřní i vnější veřejnost. V praktické části práce mapuje historii a současný stav vydávání podnikových zpravodajů. Je zde navržen, zpracován a vyhodnocen dotazník vydavatelům podnikových zpravodajů. Dále je zde provedeno srovnání tří podnikových zpravodajů, zvláště jejich tématické struktury a zhodnocen jejich význam jako nástroje interních komunikací. Projektová část práce navrhuje optimální způsob interní komunikace a ideální řešení podnikového zpravodaje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6932
Date: 2008-04-25
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 7593


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kaspříková_2008_dp.pdfBlocked 5.770Mb PDF
kaspříková_2008_vp.doc 47Kb Microsoft Word View/Open
kaspříková_2008_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account