Analýza zvolených kampaní v rámci politického marketingu.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza zvolených kampaní v rámci politického marketingu.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza zvolených kampaní v rámci politického marketingu.
Author: Bártová, Pavla
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Práce analyzuje předvolební kampaně politických stran a sdružení nezávislých kandidátů na menších městech. Objasňuje základní pojmy a principy politického marketingu, popisuje předvolební kampaně na malých městech, dále pak podrobně analyzuje některé z nich, srovnává je, vyhrazuje jejich specifika. Věnuje se také komunikaci s občany v mezivolebním období. Závěrem pak vyhodnocuje, co je v dané oblasti důležité a doporučuje postupy, které mohou výrazně napomoci stranám a sdružení v předvolebním boji.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6945
Date: 2008-05-12
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 7495


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bártová_2008_bp.pdf 6.484Mb PDF View/Open
bártová_2008_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
bártová_2008_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account