Marketingový průzkum trhu společnosti Tescoma s.r.o. - Severní Morava

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingový průzkum trhu společnosti Tescoma s.r.o. - Severní Morava

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový průzkum trhu společnosti Tescoma s.r.o. - Severní Morava
Author: Olej, Marián
Advisor: Juřenová, Andrea
Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového průzkumu trhu. Pod záštitou společnosti Tescoma s.r.o. bylo jako cíl výzkumu, potažmo bakalářské práce, definováno zjištění informovanosti veřejnosti o firmě a jejích produktech a rovněž vyjádření názorů, postojů a preferencí obyvatel, žijících na území Severní Moravy, v aktuálním časovém úseku červenec, srpen 2005. Analýza, vyhodnocení a prezentace výsledků vyústili v určité závěry a problémy, pro které byly následně navrženy konkrétní dílčí postupy řešení, jež by měli být nápomocny při eliminaci zjištěných chyb a nedostatků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/695
Date: 2005-12-09
Availability: Práce není přístupná
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 2491


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
olej_2006_bp.pdfBlocked 536.9Kb PDF View/Open
olej_2006_vp.pdf 87.24Kb PDF View/Open
olej_2006_op.pdf 261.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account