Komunikační strategie firmy Studio 77 u vybraných cílových skupin

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie firmy Studio 77 u vybraných cílových skupin

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie firmy Studio 77 u vybraných cílových skupin
Author: Heringešová, Alica
Advisor: Vorlová, Růžena
Abstract: Tématem diplomové práce je "Komunikační strategie firmy Studio77 u vybraných cílových skupin". Hlavním důvodem zpracování projektu je stanovení prioritních cílových skupin, které přinášejí do firmy zisk, a určení cílových skupin vedlejších, které jsou pro firmu časo-vě náročné a finančně méně zajímavé. V teoretické části je zpracován marketing služeb a jeho specifika, marketingové komunikace se zaměřením na reklamní kampaň a v neposlední řadě také využívané marketingové strategie. Analytická část zkoumá makroprostředí a mik-roprostředí pomocí PEST analýzy a SWOT analýzy. Neméně důležitá je analýza současné marketingové komunikace studia a její zhodnocení. V projektové části jsou stanoveny ko-munikační cíle a strategie firmy, charakterizovány cílové skupiny a jejich rozčlenění do dvou specifických skupin podle důležitosti a nakonec zvoleny komunikační nástroje pro vybrané segmenty. Součástí projektové části je i nákladová a časová analýza a způsoby měření účin-nosti zvolené marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7161
Date: 2008-05-05
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2010
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 8205


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
heringešová_2008_dp.pdfBlocked 1.743Mb PDF
heringešová_2008_vp.doc 44Kb Microsoft Word View/Open
heringešová_2008_op.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account