Projekt rozvoje hotelu St Clair v Thursu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt rozvoje hotelu St Clair v Thursu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Bučková, Soňa
dc.date.accessioned 2010-07-17T01:23:46Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:29Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7168
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá "Projektem rozvoje hotelu St Clair v Thursu", jeho službami, spokojeností zákazníků a cestovním ruchem. Na základě poznatků z teoretické části jsem si vyčlenila problematiku hotelových služeb. Z analýzy, kterou jsem provedla z dotazníků, jsem zjistila důležité informace k vytvoření návrhu projektu hotelu. Na základě vyhodnocené analýzy byl vypracován návrh projektu, který povede ke zlepšení hotelových služeb, návštěvnosti hotelu a spokojenosti zákazníků. cs
dc.format 85 s., 14 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 3197158 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2010
dc.subject projekt cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject hotel cs
dc.subject služby cs
dc.subject project en
dc.subject tourist trade en
dc.subject satisfaction of customers en
dc.subject questionnaire en
dc.subject hotel en
dc.subject services en
dc.title Projekt rozvoje hotelu St Clair v Thursu cs
dc.title.alternative Project of development in St Clair hotel in Thurso en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Podaná, Michaela
dc.date.accepted 2008-05-26
dc.description.abstract-translated This diploma work deals "Project of development of St Clair hotel in Thurso", his services, satisfaction of customers and tourist trade. Based on the information in theoretical part i detached problems of hotel services. From analyse which i did from questionnaires, i found out important information to facture suggestion of project hotel. Based on evaluated analyses was draw up a project, which bring to improve a hotel services, an attendance of hotel and a satisfaction of customers. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8193
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
bučková_2008_dp.pdfBlocked 3.049Mb PDF View/Open
bučková_2008_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
bučková_2008_op.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account