Zvláštnosti podnikatelského prostředí, obchodní a kulturní zvyklosti v Číně.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zvláštnosti podnikatelského prostředí, obchodní a kulturní zvyklosti v Číně.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Ondrušová, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-17T01:30:24Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7185
dc.description.abstract Čína pro nás může být významným obchodním partnerem, podnikatelskou šancí. Abychom mohli tuto šanci uchopit je důležité znát obchodní a kulturní zvyklosti v Číně. Tyto znalosti si musíme osvojit dříve než se pokusíme navázat obchodní vztahy. Vhodné způsoby chování nám mohou urychlit cestu k uzavření obchodu a naopak ty nevhodné nám mohou na dlouhou dobu všechny cesty k obchodu v Číně uzavřít. Moje diplomová práce se zaměřuje na navázání obchodních vztahů v Čínské lidové republice. cs
dc.format 96 s., 2 s. příloh cs
dc.format.extent 976422 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2038
dc.subject Čína cs
dc.subject guanxi cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject konfucianismus cs
dc.subject kulturní zvyklosti cs
dc.subject mezinárodní marketing cs
dc.subject obchodní vztahy cs
dc.subject vztahový management cs
dc.subject China en
dc.subject guanxi en
dc.subject communication en
dc.subject Confucianism en
dc.subject cultural traits en
dc.subject international marketing en
dc.subject business relations en
dc.subject relationship management en
dc.title Zvláštnosti podnikatelského prostředí, obchodní a kulturní zvyklosti v Číně. cs
dc.title.alternative Unusualness of Entrepreneurial Activity; Business and Cultural Traits in China en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Ladová, Janka
dc.date.accepted 2008-06-04
dc.date.vskp-available 2038-05-05
dc.description.abstract-translated China may become our most important business partner; enormous business opportunity. We need to learn all about unusualness of entrepreneurial activity; business and cultural traits in China to make this business opportunity real. Appropriate conduct can open the door to the Chinese business world for us; contrariwise an inappropriate conduct can close all the doors to Chinese world for long time. The aim of my thesis is to establish business contacts in the People's Republic of China. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8932
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
ondrušová_2008_dp.pdfBlocked 953.5Kb PDF View/Open
ondrušová_2008_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
ondrušová_2008_op.doc 49Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account