Marketingová strategie firmy Moravan SB s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová strategie firmy Moravan SB s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šulová, Dagmar cs
dc.contributor.author Bušová, Petra cs
dc.date.accessioned 2010-07-17T02:40:39Z
dc.date.available 2013-04-29T23:00:36Z
dc.date.issued 2008-04-29 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7365
dc.description.abstract Cílem mé bakalářské práce je analýza a návrh zlepšení stávající marketingové strategie firmy Moravan. V teoretické části je definován pojem marketing a jaké jsou možnosti marketingových strategií. V praktické části je provedena analýza podniku, která je zaměřena na jeho vnější a vnitřní prostředí, silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení. Ze získaných výsledků analýzy jsem navrhla možné marketigové strategie a marketingový mix. cs
dc.format 80 s., 3 s. příloh cs
dc.format.extent 934462 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 29.04.2013 cs
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject identifikace konkurence cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject identifications of competitors en
dc.subject marketing strategy en
dc.title Marketingová strategie firmy Moravan SB s.r.o. cs
dc.title.alternative Marketing strategy of Moravan SB s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava cs
dc.date.accepted 2008-05-28 cs
dc.description.abstract-translated The aim of my Bachelor thesis is to propose the analysis and the improvement of the marketing strategy of Moravan Company. In the theoretical part are defined the marketing and marketing strategies. In the practical part is made the analysis of the company, which is focused on internal and external surrounding, strengths and weaknesses, threats and opportunities. On the basis of the analyse results I proposed the possible marketing strategies an marketing mix for the company. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 9644
dc.date.assigned 2008-02-26 cs
utb.result.grade B
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
bušová_2008_bp.pdfBlocked 912.5Kb PDF View/Open
bušová_2008_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
bušová_2008_op.doc 43Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account