Analýza komunikace O2 od rebrandingu po současnost

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza komunikace O2 od rebrandingu po současnost

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Žáčková, Iva
dc.date.accessioned 2010-07-17T02:54:46Z
dc.date.available 2010-07-17T02:54:46Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7388
dc.description.abstract Práce je zaměřena na analýzu ATL komunikace telekomunikační společnosti Telefónica O2 Czech Republic. Část práce je věnována vstupu společnosti na český trh a detailně analyzu-je rebrandingovou kampaň, v další části je popsána stávající situace, postavení na trhu a přístupy společnosti k nasazení kampaní. Na základě analýzy jsou definovány možnosti a východiska pro další směřování komunikace společnosti Telefónica O2. cs
dc.format 54 s., 6 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2185696 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Telefónica O2 cs
dc.subject T-Mobile cs
dc.subject Vodafone cs
dc.subject telekomunikace cs
dc.subject rebranding cs
dc.subject Telefónica O2 en
dc.subject T-Mobile en
dc.subject Vodafone en
dc.subject telecommunication en
dc.subject rebranding en
dc.title Analýza komunikace O2 od rebrandingu po současnost cs
dc.title.alternative O2 communication analysis since rebranding up to date en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2008-05-29
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to analyse the communication of the telecommunication company Telefónica O2 Czech Republic. One part is focused on to the O2 entry to the Czech market and detail analysis of the rebranding campaign, next part is attended to the current situa-tion, market position and O2 approach to the campaigns' setting. Possible solutions for the next routing of the communication are defined based on the analysis. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7538
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
žáčková_2008_bp.pdfBlocked 2.084Mb PDF View/Open
žáčková_2008_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
žáčková_2008_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account