Spoločenská odpovědnost firem a její uplatňování v podmínkach České republiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spoločenská odpovědnost firem a její uplatňování v podmínkach České republiky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vitková, Romana
dc.contributor.author Chomová, Katarína
dc.date.accessioned 2010-07-13T14:08:43Z
dc.date.available 2010-07-13T14:08:43Z
dc.date.issued 2006-08-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/747
dc.description.abstract Společnosti mají dva druhy odpovědnosti - obchodní odpovědnost (znamená udržet obchodný úspěch ) a sociální odpovědnost ( jejich úloha ve společnosti a komunitě). To znamená, že společnosti kromě vytváření zisku jsou zapojené do aktivit jako: ochrana životního prostředí, péče o zaměstnance, etika v podnikání a zapojění do lokální komunity v které působí. cs
dc.format 113 cs
dc.format.extent 1826292 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject společenská odpovědnost firem cs
dc.subject dlouhodobě udržitelný rozvoj cs
dc.subject podniková etika cs
dc.subject filantropie cs
dc.subject trojitá výsledovka cs
dc.subject znalostní společnost cs
dc.subject odpovědný spotřebitel cs
dc.subject corporate social responsibility en
dc.subject long term sustainable development en
dc.subject business ethics en
dc.subject philantropy en
dc.subject triple botton line en
dc.subject education society en
dc.subject responsible consumer en
dc.title Spoločenská odpovědnost firem a její uplatňování v podmínkach České republiky cs
dc.title.alternative Corporate social responsibility and its implementation in conditions of Czech republic en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kressová, Petra
dc.date.accepted 2006-09-07
dc.description.abstract-translated Companies have two kinds of responsibility - commercial responsibilities (that is, running their business successfully) and social responsibilities (that is, their role in society and the community). This means activities beyond profit making that many companies are now involved in: protecting the environment, looking after their employees, being ethical in their trading and being involved in the local community around which it operates. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3629
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
chomová_2006_dp.pdf 1.741Mb PDF View/Open
chomová_2006_vp.pdf 1.460Mb PDF View/Open
chomová_2006_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account