Primární protidrogová prevence na ZŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Primární protidrogová prevence na ZŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Celá, Jarmila
dc.contributor.author Spurná, Žaneta
dc.date.accessioned 2010-07-17T04:16:20Z
dc.date.available 2010-07-17T04:16:20Z
dc.date.issued 2008-05-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7577
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci se zabývám primární protidrogovou prevencí. Práce je členěna do dvou hlavních částí. První část, teoretická, je zpočátku věnována základní klasifikaci drog, protidrogové prevenci a jejím třem základním stupňům. Hlouběji se dále zabývá primární prevencí, jejími činiteli, úkoly a cíli. Druhá, praktická část, je založena na principu kvantitativní metodologie, jejíž nástrojem sběru dat je dotazník. Dotazníky byly realizovány s žáky 8. a 9. tříd ZŠ v Brumově - Bylnici. Cílem práce bylo zjistit, zda a nakolik jsou programy primární protidrogové prevence, jež se na školách uskutečňují, efektivní a to z pohledu informovanosti. cs
dc.format 52 s., 3 s. příloh cs
dc.format.extent 680165 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Drogy cs
dc.subject základní klasifikace drog cs
dc.subject prevence cs
dc.subject stupně prevence cs
dc.subject primární prevence cs
dc.subject Drugs en
dc.subject basic classification of drugs en
dc.subject prevention en
dc.subject levels of prevention en
dc.subject primary prevention en
dc.title Primární protidrogová prevence na ZŠ cs
dc.title.alternative Primary prevention of drugs on elementary school en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Andrysová, Pavla
dc.date.accepted 2008-06-18
dc.description.abstract-translated In my bachelor's work is the primary drug prevention. This work is divided into two main parts. The first part, theoretical, is initially given to the basic information about drugs, drug prevention and its three fundamental levels. It is concentrates on primary prevention, its agents, tasks and objectives. Second, the practical part, is based on the principles of quantitative methodology. The data collection tool is a questionnaires. Qustionnaires were carried with pupils 8th and 9th Elementary school classes in Brumov - Bylnice. The goal was to determine whether and to what extent are the primary drug prevention programmes which take place in schools effective and in terms of awareness. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 7897
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade D
local.subject protidrogová prevence cs
local.subject základní školy cs
local.subject drug abuse prevention en
local.subject elementary schools en


Files in this item

Files Size Format View
spurná_2008_bp.pdfBlocked 664.2Kb PDF View/Open
spurná_2008_vp.doc 89Kb Microsoft Word View/Open
spurná_2008_op.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account