Analýza internetového obchodu se značkovými parfémy wwww.mwparfemy.cz

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza internetového obchodu se značkovými parfémy wwww.mwparfemy.cz

Show full item record

No preview available
Title: Analýza internetového obchodu se značkovými parfémy wwww.mwparfemy.cz
Author: Vejr, Adam
Advisor: Prachař, Štěpán
Abstract: Práce se týká analýzy internetového obchodu se značkovými parfémy www.mwparfemy.cz. Analýza je provedena z hlediska základních prvků marketingového mixu, vnitřního a vnějšího prostředí a z hlediska efektivity webových stránek ve vztahu k cílovým skupinám.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7666
Date: 2008-05-12
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 7532


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vejr_2008_bp.pdfBlocked 3.763Mb PDF
vejr_2008_vp.doc 45Kb Microsoft Word View/Open
vejr_2008_op.doc 61Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account