Language of Advertising

DSpace Repository

Language: English čeština 

Language of Advertising

Show full item record

No preview available
Title: Language of Advertising
Author: Francová, Aneta
Advisor: Skořepová, Tereza
Abstract: Tato bakalářská práce si klade za cíl prozkoumat jazyk reklamy jako formu komunikace v současné společnosti. Zabývá se charakteristikou jazyka využívaného v reklamě, jeho odlišnostmi a nedodržováním lingvistických norem. Hlavním cílem této práce je objevit hlavní funkce jazykových prostředků v reklamě a charakterizovat jazyk v reklamě užitý. Popíšeme si a následně analyzujeme verbální prvky a strategie užité v reklamě. Práce je rozdělená do dvou částí. První část je teoretická a zabývá se teorií jazyka reklamy se zaměřením na jazykové prvky objevující se v reklamě. Druhá část je praktická a snaží se detailně analyzovat reklamy objevující se v bulvárním tisku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7779
Date: 2008-05-30
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav jazyků
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: B 8494


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
francová_2008_bp.pdfBlocked 1.945Mb PDF
francová_2008_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
francová_2008_op.doc 50Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account