Nové formy komerční komunikace - reklama on-line

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Nové formy komerční komunikace - reklama on-line

Show full item record

No preview available
Title: Nové formy komerční komunikace - reklama on-line
Author: Vincenc, Pavel
Advisor: Wolf, Dušan
Abstract: Obsahem bakalářské práce je realizace interaktivní reklamní kampaně za využití nových médií. V teoretické části práce se zabývám hodnocením vývoje internetové reklamy v posledních letech. Zároveň se zaměřuji na porovnání nových forem marketingové komu-nikace s "tradičními" médii. Součástí práce je také výčet momentálně používaných on-line reklamních formátů, včetně zaměření na nové trendy v marketingové komunikaci. Důleži-tým ukazatelem je efektivita internetové reklamy a to, jakým způsobem jí lze měřit. V neposlední řadě také poukazuji, na otázku etického hlediska reklamy a způsoby její regu-lace. Část praktická obsahuje konkrétní realizaci reklamní kampaně, za využití nových prostředků marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7976
Date: 2009-05-11
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav produktového designu
Discipline: Multimedia a design
Grade for thesis and defense: C 13125


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vincenc_2009_bp.pdfBlocked 3.141Mb PDF
vincenc_2009_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
vincenc_2009_op.pdf 458.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account