Analýza importního sortimentu ve firmě HP TRONIC Zlín, spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza importního sortimentu ve firmě HP TRONIC Zlín, spol. s r. o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Ondrušová, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-13T14:25:45Z
dc.date.issued 2006-05-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/797
dc.description.abstract Cílem mé bakalářské práce je analyzovat importní sortiment ve firmě HP TRONIC. Nej-prve jsem zpracovala teoretické informace vysvětlující marketingový mix produktu. Poté byla provedena SWOT analýza ve firmě HP TRONIC se zaměřením na import elektrospo-třebičů. Snažila jsem navrhnout výběr importovaných výrobků, které vytvoří pestré výrob-kové portfolio s ohledem na individualitu zákazníků na českém trhu. cs
dc.format 61 s., 3 s. příloh cs
dc.format.extent 943302 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2036
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject produkt cs
dc.subject import cs
dc.subject export cs
dc.subject sortiment cs
dc.subject značka cs
dc.subject Marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject import en
dc.subject export en
dc.subject range en
dc.subject brand en
dc.title Analýza importního sortimentu ve firmě HP TRONIC Zlín, spol. s r. o. cs
dc.title.alternative Analysis of import assortment in HP TRONIC Zlín Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dohnalová, Zuzana
dc.date.accepted 2006-06-15
dc.date.vskp-available 2036-05-19
dc.description.abstract-translated The aim of my Bachelor thesis is to analyze imported assortment in HP TRONIC Zlín. Firstly I worked with theory that explains marketing mix of products. A SWOT analysis of HP TRONIC Company with focus on the importation domestic appliances and customer electronics has been made. I tried to propose a selection of imported goods, which creates a wide range portfolio of products for individual types of Czech consumers. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 3907
dc.date.assigned 2006-03-13
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
ondrušová_2006_bp.pdfBlocked 921.1Kb PDF View/Open
ondrušová_2006_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
ondrušová_2006_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account