Využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bosch Rexroth, spol. s r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bosch Rexroth, spol. s r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bosch Rexroth, spol. s r.o.
Author: Vítek Měsíčková, Michaela
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace ve společnosti Bosch Rexroth, spol. s r.o. ve vztahu k její konkurenceschopnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů marketingu. Dále jsou vysvětleny pojmy konkurence, konkurenceschopnost a také část zaměřená na marketingovou komunikaci a přiblížení nových trendů poslední doby. Praktická část obsahuje představení společnosti a analýzy ukazující její pozici na trhu. Jedná se o analýzu SWOT, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil a PEST analýzu. Na základě analýzy současného stavu marketingové komunikace, jež je taktéž obsažena v analytické části, jsou navržena zlepšení využití marketingové komunikace v Bosch Rexroth, spol. s r.o. pro zvýšení její konkurenceschopnosti. Na závěr jsou navržená doporučení podrobena nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7993
Date: 2009-05-22
Availability: Práce není přístupná
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 11619


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vítek měsíčková_2009_bp.pdfBlocked 1.498Mb PDF View/Open
vítek měsíčková_2009_vp.doc 47Kb Microsoft Word View/Open
vítek měsíčková_2009_op.pdf 493.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account