Analýza konkurenčního prostředí firmy M&M Reality Holding, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí firmy M&M Reality Holding, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza konkurenčního prostředí firmy M&M Reality Holding, a.s.
Author: Lambrevová, Dijana
Advisor: Motyka, Radek
Abstract: Cílem této bakalářské práce je provést analýzu konkurenčního prostředí firmy M&M Reality Holding, a.s. (dále jen M&M Reality) a její následné vyhodnocení. Firma M&M Reality, i přesto, že je na realitním trhu poměrně krátkou dobu, si zakládá na dobrém jménu, profesionalitě, serióznosti a důvěryhodnosti. Tato společnost se snaží konkurenci nebrat v úvahu, a tak je pro mě výzvou zhodnotit konkurenční situaci na trhu realitních společností. V teoretické části objasňuji pojmy, které souvisejí s tématem konkurence a její analýza. V praktické části prezentuji firmu M&M Reality a zkoumám její postavení v konkurenčním prostředí. Ve své práci vycházím z dostupné odborné literatury, internetových stránek a ostatních zdrojů, které jsou uvedeny v závěru v seznamu použité literatury. V závěru se pak zabývám návrhy a doporučeními na základě analýzy
URI: http://hdl.handle.net/10563/8046
Date: 2008-12-12
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2010
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: D 10376


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lambrevová_2009_bp.pdfBlocked 2.452Mb PDF
lambrevová_2009_vp.pdf 279.6Kb PDF View/Open
lambrevová_2009_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account