Využití marketingového mixu pro zvýšení atraktivnosti ZOO Zlín

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Využití marketingového mixu pro zvýšení atraktivnosti ZOO Zlín

Show full item record

No preview available
Title: Využití marketingového mixu pro zvýšení atraktivnosti ZOO Zlín
Author: Vašendová, Marta
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu v příspěvkové organizaci ZOO Zlín. Skládá se ze dvou částí. Teoretická část je vypracována na základě dostupné literatury o cestovním ruchu a marketingu. Praktická část obsahuje analýzu současného stavu příspěvkové organizace ZOO Zlín a pokračuje SWOT a PEST analýzou této organi-zace. Na základě provedených analýz následují návrhy a doporučení, které jsou poté podrobeny rizikové a nákladové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8099
Date: 2009-05-22
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2019
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 11772


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vašendová_2009_bp.pdfBlocked 4.520Mb PDF View/Open
vašendová_2009_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open
vašendová_2009_op.zip 16.53Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account