Marketingové důsledky demografického vývoje

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingové důsledky demografického vývoje

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové důsledky demografického vývoje
Author: Benešová, Lenka
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: Práce je zaměřena na problematiku demografického vývoje, konkrétněji na stárnutí obyvatelstva jako spotřebitele a cíle marketingových sdělení. V teoretické části se zabývám samotným demografickým vývojem, jeho současným stavem i prognózami do budoucna. Blíže popisuji pojem demografické stárnutí a osvětluji vztah demografie a marketingu. Praktická část pojednává o cílové skupině seniorů. Zabývá se životním stylem tohoto segmentu, jeho potřebami a nároky na trh výrobků a služeb. Analyzuje současný stav marketingových komunikací vzhledem k seniorům a navrhuje řešení v oblasti efektivní marketingové komunikace s tímto sílícím segmentem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/812
Date: 2006-05-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
benešová_2006_bp.pdf 1.031Mb PDF View/Open
benešová_2006_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
benešová_2006_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account