Projekt marketingové komunikace společnosti Kabelová televize Přerov a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace společnosti Kabelová televize Přerov a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Voloch, Jaroslav
dc.contributor.author Švábová, Marcela
dc.date.accessioned 2010-07-17T10:21:24Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8182
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Kabelová televize Přerov a.s Teoretická část se nejprve zaměřuje na marketing služeb obecně, pokračuje vymezením marketingové komunikace a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Praktická část je již zaměřena konkrétně na společnost Kabelová televize Přerov, jejím vnitřním a vnějším okolí a zejména je pak zhodnocen současný stav firemní marketingové komunikace. Na základě získaných údajů je vypracován projekt marketingové komunikace, který je podroben nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 93 s., 4 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2111111 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační nástroje cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject Kabelová televize Přerov a.s. cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject instruments of marketing communication en
dc.subject marketing of servises en
dc.subject Kabelová televize Přerov a.s. en
dc.title Projekt marketingové komunikace společnosti Kabelová televize Přerov a.s. cs
dc.title.alternative The marketing communication project of company Kabelová televize Přerov. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Rubáčová, Věra
dc.date.accepted 2009-06-04
dc.date.vskp-available 2039-05-04
dc.description.abstract-translated The Thesis concerns in marketing communication in Kabelová televize Přerov a.s The theoretical part focus on the marketing of servises generally. Further, clarify marketing communication and focus on individual instruments of marketing mix. The practical part is concretely aimed at company Kabelová televize Přerov a.s., its internal and external surroundings and particularly it is the present state of marketing communication of this company, which is evaluated here. On the basis of acquired information a project of marketing communication was developed and analysed in view of costs and risks. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 12439
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
švábová_2009_dp.pdfBlocked 2.013Mb PDF View/Open
švábová_2009_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
švábová_2009_op.pdf 2.583Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account