Projekt zvýšení prodejnosti výrobků firmy GEOMAT s.r.o. zvýšením úrovně zákaznických služeb

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení prodejnosti výrobků firmy GEOMAT s.r.o. zvýšením úrovně zákaznických služeb

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Růžičková, Inka
dc.date.accessioned 2010-07-17T11:01:39Z
dc.date.available 2010-07-17T11:01:39Z
dc.date.issued 2009-08-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8251
dc.description.abstract Tématem mé diplomové práce je "Projekt zvýšení prodeje výrobků firmy GEOMAT s.r.o. zvýšením zákaznických služeb". Cílem jejího zpracování je potřeba zlepšit úroveň zákaz-nických služeb, která povede ke zvýšení loajality zákazníků a vzniku partnerského vztahu mezi zákazníky a firmou GEOMAT. V teoretické části jsem zpracovala teoretické poznatky týkající se oblasti analýzy prostředí firmy, vymezení oblasti služeb a jejich vlastnosti, procesu osobního prodeje a marketingového výzkumu. V analytické části jsem vypracovala analýzu makroprostředí a mikroprostředí firmy pomocí PEST analýzy, Porterova modelu 5 - ti konkurenčních sil a SWOT analýzy. V této části je také proveden rozbor firmou poskytovaných služeb a také je zde zpracován marketingový výzkum na základě dotazníkového šetření. V projektové části jsem na základě informací z dotazníkového šetření vytvořila projekt týkající se konání přednáškového turné a školení obchodních zástupců, na jehož základě společnost investuje kapitál do zkvalitnění poskytovaných služeb a do zvýšení vztahu se zákazníky. cs
dc.format 71 s., 9 s. cs
dc.format.extent 2301465 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject poskytované služby cs
dc.subject vztahový marketing cs
dc.subject analýza prostředí cs
dc.subject geosyntetika cs
dc.subject aplikační oblasti geosyntetik cs
dc.subject technická podpora cs
dc.subject odborný seminář cs
dc.subject obchodní zástupci cs
dc.subject providing services en
dc.subject relatinoship marketing en
dc.subject environment analysis en
dc.subject geosyntetics en
dc.subject application field of geosyntetics en
dc.subject technical support en
dc.subject specialistic seminar en
dc.subject sales representative en
dc.title Projekt zvýšení prodejnosti výrobků firmy GEOMAT s.r.o. zvýšením úrovně zákaznických služeb cs
dc.title.alternative The project of sales promotion of GEOMAT s.r.o. company products by improving the quality of cusomer services en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hubík, Petr
dc.date.accepted 2009-09-15
dc.description.abstract-translated The subject of my diploma thesis is "The project of sales promotion of GEOMAT s.r.o. company products by improving the quality of customer services'q. The aim of my work is to point out to the necessity to improve services for GEOMAT customers and thus obtain customers loyalty and help to create relation between customers on the one hand and GEOMAT company - on the other hand. In theoretical part I compiled my theoretic information concerning analysis of company background, determination of the area of services and their features, the procedure of personal sale of products and marketing research. The analytic part includes analysis of outside and inside environment through PEST analysis, Porter's model of five competitive forces and SWOT analysis. In this part I carried out an analysis of services provided by the company and marketing research based on question-naire surveys. In project part I made up, on the bases of questionnaire surveys, a lecture plan and sales representatives training plan, on the basis of which the company will invest fund to improve the quality of provided services and achieve better relation with customers. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 12420
dc.date.assigned 2009-06-19
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
růžičková_2009_dp.pdfBlocked 2.194Mb PDF View/Open
růžičková_2009_vp.doc 42Kb Microsoft Word View/Open
růžičková_2009_op.pdf 889.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account