Teleshopping jako efektivní distribuční kanál
Show full item record
No preview available
Title:
|
Teleshopping jako efektivní distribuční kanál |
Author: |
Janečka, Jaroslav
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Cílem naší práce je postihnout teleshopping jako distribuční kanál v českém prostředí. K tomu je nezbytný popis legislativního prostředí a současného stavu a samozřejmě vlastní výzkumná činnost. Tu v naší práce představuje kvantitativní výzkum na reprezentativním vzorku české populace a případová studie, provedená v jedné z nejvýznamnějších tuzem-ských teleshoppingových společností. Výstupem práce je pak mimo jiné zhodnocení per-spektiv teleshoppingu v blízké budoucnosti, jejímž symbolem je v kontextu televizního vysílání proces digitalizace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8305
|
Date:
|
2009-04-27 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
10606
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account