Projekt marketingového plánu podniku poskytujícího služby

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu podniku poskytujícího služby

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového plánu podniku poskytujícího služby
Author: Rajchová, Martina
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Cílem práce je analyzovat a zhodnotit stávající marketingový plán hobbymarketu OBI Zlín. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marke-tingového plánu z dostupných literárních zdrojů. V praktické části je provedena analýza a následně zhodnocen stávající marketingový plán, identifikovány marketingové cíle a navržen způsob jejich dosažení, posouzeny relevantní náklady, uvedena možná rizika spojená s aplikací plánu do praxe a také možné přínosy pro OBI Zlín.
URI: http://hdl.handle.net/10563/834
Date: 2006-05-12
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
rajchová_2006_dp.pdf 4.678Mb PDF View/Open
rajchová_2006_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
rajchová_2006_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account