Aranžování výkladních skříní - specifická komunikační dovednost

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Aranžování výkladních skříní - specifická komunikační dovednost

Show full item record

No preview available
Title: Aranžování výkladních skříní - specifická komunikační dovednost
Author: Masařová, Klára
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: Práce se zabývá otázkou výkladních skříní a jejich podobou. V knižním vydání se objevilo jen omezené množství publikací, a byť jsou tyto práce kvalitní a dobře svým obsahem pokrývají dané téma, systém těchto prací je neucelený, roztříštěný na jednotlivé názory různých autorů zpracovávajících pouze dílčí celky. Cílem práce je zjistit, zda dnešní zákazníci ještě vnímají výkladní skříně, zda a jak velkou roli pro ně hrají při jejich rozhodování vstoupit či nevstoupit do prodejny a k jakým proměnám výkladních skříní dochází postupem času. Poslední desetiletí se stalo obdobím kvantitativního i kvalitativního rozmachu nových komunikačních technologií a jejich širokého uplatnění. Jedním z cílů je také zjištění, zda v dnešní uspěchané době považují zákazníci výkladní skříň jako vítaného pomocníka při výběru vyhovujícího obchodu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/837
Date: 2006-05-12
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
masařová_2006_dp.pdfBlocked 11.68Mb PDF
masařová_2006_vp.doc 62Kb Microsoft Word View/Open
masařová_2006_op.doc 39.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account