Komunikace veletrhu Styl a Kabo

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace veletrhu Styl a Kabo

Show simple item record

dc.contributor.advisor Svoboda, Václav
dc.contributor.author Papežová, Michaela
dc.date.accessioned 2010-07-17T12:16:38Z
dc.date.available 2010-07-17T12:16:38Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8405
dc.description.abstract Bakalářská práce charakterizuje veletrh, proces a formy komunikace, dále se zabývá proble-matikou identity organizace. Tyto teoretické zásady pak aplikuje na komunikaci veletrhu Styl a Kabo, únor 2009. Prostřednictvím rozboru komunikačních nosičů a prvků korporátní identi-ty, hodnotí kvalitu a propracovanost komunikace. Na základě veletržní statistiky vyhodnocu-je, zda byly veletrhy úspěšné. Prostřednictvím mediální analýzy zkoumá publicitu. Závěrečná kapitola práce předkládá návrh řešení. cs
dc.format 60 s., 3 s. příloh cs
dc.format.extent 1239811 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject veletrh cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační rámec cs
dc.subject identita organizace cs
dc.subject komunikační prostředky cs
dc.subject trade fair en
dc.subject marketing communication en
dc.subject scope of communication en
dc.subject identity of organization en
dc.subject forms of communication en
dc.title Komunikace veletrhu Styl a Kabo cs
dc.title.alternative The communnication of fair Styl and Kabo en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pavlů, Dušan
dc.date.accepted 2009-08-25
dc.description.abstract-translated The bachelor work characterizes the trade fair, procedures and specifications of communica-tion, further it is concerned with the organization identity questions. It applies these theoretic policies to the communication of trade fair Styl and Kabo, February 2009. By means of com-munication carrier analysis and elements of corporate identity it evaluates the quality and so-phistication of communication. On the basis of trade fair statistics it evaluates whether the trade fairs were successful or not. By means of medial analysis it investigates the publicity. The final chapter of this work proposes solution suggestion. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10526
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
papežová_2009_bp.pdf 1.182Mb PDF View/Open
papežová_2009_vp.doc 119.5Kb Microsoft Word View/Open
papežová_2009_op.doc 67.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account