Analýza marketingového prostředí společnosti MORAVIAPRESS, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového prostředí společnosti MORAVIAPRESS, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového prostředí společnosti MORAVIAPRESS, a.s.
Author: Křivánková, Lenka
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Ve své prási se zabývám analýzou současného stavu marketingového prostředí v akciové společnosti Moraviapress, Břeclav. V teoretické části popisuji nejdůležitější faktory v závislosti na členění mikroprostředí a makroprostředí. Praktickou část věnuji charakteristice společnosti a podrobné analýze jejího prostředí. Součástí práce je i marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a zpracovaná SWOT analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8461
Date: 2009-05-11
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2011
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 10665


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
křivánková_2009_bp.pdfBlocked 1.203Mb PDF
křivánková_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
křivánková_2009_op.doc 66.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account