Analýza a návrh marketingové strategie firmy Metrology s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza a návrh marketingové strategie firmy Metrology s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza a návrh marketingové strategie firmy Metrology s.r.o.
Author: Valihrach, Martin
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Diplomová práce se zabývá analýzou marketingového prostředí a návrhem marketingové strategie firmy Metrology s.r.o. Cílem práce byla analýza současného stavu firmy a především návrh vhodné strategie. Po vyhodnocení stávající situace a dalšího předpokládaného vývoje jsem navrhnul nejvhodnější marketingovou strategii.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8462
Date: 2009-04-24
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 24.04.2011
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 10639


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
valihrach_2009_dp.pdfBlocked 3.183Mb PDF
valihrach_2009_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
valihrach_2009_op.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account