Analýza vztahů se zákazníky ve společnosti TAJMAC-ZPS, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vztahů se zákazníky ve společnosti TAJMAC-ZPS, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hala, Marek
dc.contributor.author Požárová, Monika
dc.date.accessioned 2010-07-17T12:59:18Z
dc.date.available 2018-12-12T00:00:09Z
dc.date.issued 2008-12-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8484
dc.description.abstract Cílem této práce je navrhnout zlepšení procesů prodeje a získávání zákazníka obchodními odděleními společnosti TAJMAC-ZPS, a.s. Teoretická část práce vysvětluje teoretické poznatky v oblasti prodeje a vztahů se zákazníky. Analytická část seznamuje se zjištěnými způsoby získávání zákazníka a má za úkol zhodnotit přednosti a nedostatky prodeje a procesu získávání zákazníka. V praktické části je navrženo několik způsobů zlepšení chodu obchodních oddělení a řízení vztahů se zákazníky. cs
dc.format 66 cs
dc.format.extent 1634686 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2018
dc.subject prodej cs
dc.subject vztahy se zákazníky cs
dc.subject proces získávání zákazníka cs
dc.subject obchodní oddělení cs
dc.subject sale en
dc.subject relationships with customers en
dc.subject process to acquire a client en
dc.subject sales departments en
dc.title Analýza vztahů se zákazníky ve společnosti TAJMAC-ZPS, a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of relations with customers in the company TAJMAC-ZPS, Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2009-01-19
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to propose the improving of the process of the sale and acquire the customer by the sales departments of the company TAJMAC-ZPS, Ltd. The theoretical part explains some knowledge in the part of sale and the relationships with the customers. The analysis presents the found out way of acquire the customer and its task is to evaluate the priorities and the faults of the sale and the process to acquire a client. In the practical part are proposed some ways of improving the running of the sales departments and managing the relationships with the customers. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 10431
dc.date.assigned 2008-10-10
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
požárová_2009_bp.pdfBlocked 1.558Mb PDF View/Open
požárová_2009_vp.doc 560.5Kb Microsoft Word View/Open
požárová_2009_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account