Návrh marketingové strategie rozvoje kultury města Uherské Hradiště

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Návrh marketingové strategie rozvoje kultury města Uherské Hradiště

Show full item record

No preview available
Title: Návrh marketingové strategie rozvoje kultury města Uherské Hradiště
Author: Šebková, Lenka
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Diplomová práce se zabývá návrhem rozvoje kultury města Uherské Hradiště. Teoretická část se věnuje problematice marketingového řízení a marketingovému výzkumu, který je východiskem části analytické. Praktická část je věnována současné situaci kultury města Uherské Hradiště a podrobena, jak analýze makroprostředí a mikroprostředí, tak strategické analýze. Vyústěním této části je provedený průzkum veřejného mínění formou dotazníkového šetření. Výstupem analytické části je provedená situační analýza. V projektové části jsou navrženy a sestaveny návrhy akčních plánů, včetně časového, nákladového a rizikového hlediska.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8520
Date: 2009-05-04
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2019
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 11569


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šebková_2009_dp.pdfBlocked 2.371Mb PDF View/Open
šebková_2009_vp.doc 45Kb Microsoft Word View/Open
šebková_2009_op.zip 1.333Mb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account