Analýza vybraných sponzorských aktivit společnosti Barum Continental spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vybraných sponzorských aktivit společnosti Barum Continental spol. s r. o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Chmelař, Lukáš
dc.date.accessioned 2010-07-17T13:28:33Z
dc.date.available 2010-07-17T13:28:33Z
dc.date.issued 2009-05-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8548
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá sponzoringem. V teoretické části je rozebrána marketin-gová komunikace na jednotlivé části s důrazem na sponzoring. V praktické části je popsána jedna z nejvýznamnějších sponzorských aktivit firmy Barum Continental spol. s r. o., která patří do nadnárodního koncernu Continental AG. Práce se zaměřuje na analýzu marketin-gové komunikace značky Continental, prostřednictvím sponzoringu světového a evropské-ho fotbalového šampionátu. V závěru práce jsou uvedeny možné budoucí sponzorské akti-vity firmy a s nimi související rizika. cs
dc.format 62 s. , 2 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 3239884 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject povědomí o značce cs
dc.subject riziková analýza cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject marketing communication tools en
dc.subject sponsoring en
dc.subject brand awareness en
dc.subject risk analysis en
dc.title Analýza vybraných sponzorských aktivit společnosti Barum Continental spol. s r. o. cs
dc.title.alternative Analysis of selective sponsoring activities company Barum Continental en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kučera, Karel
dc.date.accepted 2009-06-08
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis is focused on sponsoring. In theoretical part marketing communi-cation is divided into single parts with emphasis on sponsoring. In practical part is descri-bed one of the most important sponsor activity of Barum Continental which is a part of the Continental AG international group. This thesis is also focused on marketing communi-cation analysis of Continental brand via sponsoring on World and European football cham-pionship. In conclusion of my thesis are mentioned future sponsor activities of the compa-ny and risks that are related to them. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 11754
dc.date.assigned 2009-03-16
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
chmelař_2009_bp.pdf 3.089Mb PDF View/Open
chmelař_2009_vp.doc 47Kb Microsoft Word View/Open
chmelař_2009_op.pdf 49.97Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account