Systém POP materiálů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Systém POP materiálů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kovařík, Vladimír
dc.contributor.author Pavková, Anna
dc.date.accessioned 2010-07-17T13:39:35Z
dc.date.available 2010-07-17T13:39:35Z
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8572
dc.description.abstract Tato práce obsahuje dvě části, teoretickou a praktickou. V první části se zabývám historií parfémů, reklamou v oblasti obchodu a marketingu, designem, POP materiály a jejich obecnou charakteristikou. V mé práci jsem se snažila shrnout vše o současných trendech v oblasti parfémů a reklamy. Ve druhé, praktické části se zaměřuji na značku "Escada", která je jednou z nejznámějších ve světě módy a parfumerie. Pro již zmiňovanou značku jsem navrhla flakón pro dámský parfém. Dalším cílem této práce byla podpora prodeje nového parfému prostřednictvím POP materiálů. cs
dc.format 59 str. cs
dc.format.extent 3407149 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: design cs
dc.subject písmo cs
dc.subject parfém cs
dc.subject vůně cs
dc.subject logo cs
dc.subject reklama cs
dc.subject POP cs
dc.subject Keywords: design en
dc.subject typography en
dc.subject perfume en
dc.subject aroma en
dc.subject logo en
dc.subject advertisement en
dc.subject Point of Purchase en
dc.title Systém POP materiálů cs
dc.title.alternative System POP materials en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kožucharov, Martin
dc.date.accepted 2009-05-26
dc.description.abstract-translated This thesis consists of two parts, theoretical and practical. The first part is about history of perfumes, advertisement in the way of business and marketing, design, Point of Purchase Materials and their common characteristics. In my thesis I was trying to summarize all about the current status about the perfumes and POP materials. In the second part I focused on the brand "Escada", which is one of the most famous in the world of mode and perfumery. For this mentioned brand I designed flacon for women's perfume. Next aim of this thesis was sales promotion of new perfume thought POP materials. en
dc.description.department Ústav vizuální tvorby cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/130 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design - 3D design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - 3D Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA. cs
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Fine Arts en
dc.identifier.stag 13170
dc.date.assigned 2008-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
pavková_2009_bp.pdf 3.249Mb PDF View/Open
pavková_2009_vp.pdf 66.93Kb PDF View/Open
pavková_2009_op.pdf 102.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account