Marketingové prostředí ve firmě PaPA CZ s.r.o.(analýza dle stanovených kritérií)

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové prostředí ve firmě PaPA CZ s.r.o.(analýza dle stanovených kritérií)

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové prostředí ve firmě PaPA CZ s.r.o.(analýza dle stanovených kritérií)
Author: Sopková, Barbora
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Každý podnikatelský subjekt je na trhu obklopován prostředím, které jej ovlivňuje a v rámci kterého se snaží dosahovat svých cílů a zájmů. Cílem této bakalářské práce je analyzovat současný stav marketingového prostředí, marketingového mixu a komunikací v dané firmě a dokázat tak, že efektivní využívání nástrojů marketingového řízení a plánování, je základem pro dlouhodobé a úspěšné fungování na trhu. Teoretická část uvádí faktické informace vztahující se k problematice strategického marktetingu malých a středních firem, jejich marketingového řízení a plánování a v neposlední řadě také marketingových komunikací. Část praktická se již věnuje analýze konkrétního marketingového prostředí, definování silných a slabých stránek podniku, jeho příležitostí i ohrožení na trhu. Analýze marktingového prostředí předchází rozbor marketingového mixu, analýza konkurence a STEP analýza. Závěrem práce je formulace návrhů na vhodnou komunikační strategii s ohledem na výsledky provedených analýz.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8614
Date: 2009-05-11
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2019
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 10534


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
sopková_2009_bp.pdfBlocked 2.361Mb PDF View/Open
sopková_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
sopková_2009_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account