Racionální a emocionální nákupní rozhodování, typologie spotřebitele

DSpace Repository

Language: English čeština 

Racionální a emocionální nákupní rozhodování, typologie spotřebitele

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Bobková, Radka
dc.date.accessioned 2010-07-17T14:25:04Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8643
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá propojením nákupního chování spotřebitele, jeho emocionálním a racionálním rozhodováním a zkušeností Space managementu s potřebami firmy, které vedou k optimálnímu uspořádání prostoru provozoven. Cílem je analyzovat nákupní rozhodování a typologii spotřebitele v prodejnách společnosti JAAL FASHION, předního českého výrobce a prodejce originální dámské konfekce. Dalším cílem je návrh rad, doporučení i připomínek, které povedou ke zkvalitnění služeb firmy JAAL FASHION, včetně využití a přínosu Space managementu. cs
dc.format 96 s., 11 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1547581 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2039
dc.subject Nákupní chování cs
dc.subject nákupní rozhodování cs
dc.subject rozhodovací proces cs
dc.subject racionalita cs
dc.subject emocionalita cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject Space management cs
dc.subject dispoziční řešení prodejny cs
dc.subject Merchandising cs
dc.subject design prodejny cs
dc.subject výzkumná sonda cs
dc.subject Shopping behaviour en
dc.subject shopping decision making en
dc.subject decision making process en
dc.subject rationality en
dc.subject emotionalism en
dc.subject consumer en
dc.subject retail business en
dc.subject space management en
dc.subject shop layout en
dc.subject merchandising en
dc.subject shop design en
dc.subject research probe en
dc.title Racionální a emocionální nákupní rozhodování, typologie spotřebitele cs
dc.title.alternative Rational and emotional decision making of shopper and typology of consumer en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2009-05-28
dc.date.vskp-available 2039-04-27
dc.description.abstract-translated This dissertation deals with the interconnection among shopping behaviour of a consumer, their emotional and rational decision making, space management experience and the needs of a company which lead to an optimal space arrangement in a shop. The aim is to analyse shopping decision making and typology of consumer in JAAL FASHION shops. This company is an eminent Czech producer and seller of original womenswear. Another objective of this dissertation is to give advice, recommentadion and comments to JAAL FASHION. It will help to improve company services including space management. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10594
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
bobková_2009_dp.pdfBlocked 1.475Mb PDF View/Open
bobková_2009_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
bobková_2009_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account