Analýza vývoje sales promotion v České republice po roce 1989

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza vývoje sales promotion v České republice po roce 1989

Show full item record

No preview available
Title: Analýza vývoje sales promotion v České republice po roce 1989
Author: Pešoutová, Monika
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Ambicí bakalářské práce je pomocí dostupných literárních zdrojů, odborných článků a průzkumů zanalyzovat vývoj sales promotion v České republice od roku 1989. Teoretická část mapuje vývoj a představuje obor, jeho cíle a nástroje. Praktická část je věnována ně-kterým nejpoužívanějším nástrojům sales promotion z pohledu zadavatele, agentury i z pohledu maloobchodu. Posledním bodem práce je výhled - předpoklad dalšího vývoje sales promotion.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8786
Date: 2009-05-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 10681


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pešoutová_2009_bp.pdf 1.896Mb PDF View/Open
pešoutová_2009_vp.zip 16.62Kb Unknown View/Open
pešoutová_2009_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account