Projekt zvýšení konkurenční schopnosti hotelu Slovan

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenční schopnosti hotelu Slovan

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Slívová, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-17T17:40:27Z
dc.date.available 2010-07-17T17:40:27Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9056
dc.description.abstract Cílem této práce bylo, zpracovat projekt zvýšení konkurenční schopnosti hotelu Slovan. Teoretická část práce popisuje problematiku konkurenceschopnosti a také marketingu služeb, konkrétně služeb ubytovacích a stravovacích. Analytická část seznamuje s výsledky průzkumu spokojenosti zákazníků se službami hotelu a výsledky analýzy obsazenosti hotelu Slovan. Projektová část obsahuje návrh projektu marketingového plánu za účelem zvýšení konkurenceschopnosti pro hotel Slovan. cs
dc.format 87 s., 10 s. příloh. cs
dc.format.extent 1616677 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject strategický marketing cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject Competitiveness en
dc.subject strategic marketing en
dc.subject marketing Plan en
dc.title Projekt zvýšení konkurenční schopnosti hotelu Slovan cs
dc.title.alternative Project that will increase Competitiveness of Hotel Slovan en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Ladová, Janka
dc.date.accepted 2009-06-03
dc.description.abstract-translated Objective of this work was to Create a project that would increase Competitiveness of Hotel Slovan. In theoretical part of this work is discussed the problem of Competition and marketing of it's services especially catering and hospitality. Analytical part introduces with the statistical data of satisfaction with Hotel services and the booking capacity of the Hotel. The Project part introduces proposal of the Marketing plan to increase the Competitiveness of Hotel Slovan. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 12431
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade D


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
slívová_2009_dp.pdfZablokované 1.541Mb PDF Zobrazit/otevřít
slívová_2009_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
slívová_2009_op.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet