Reklama na Internetu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Reklama na Internetu

Show full item record

No preview available
Title: Reklama na Internetu
Author: Dvořáková, Martina
Advisor: Prachař, Štěpán
Abstract: Současná dynamika, kterou se oblasti informačních technologií rozvíjejí, je velmi rychlá. Svou dostupností a jednoduchostí začínají tyto technologie oslovovat téměř všechny skupi-ny obyvatelstva i podnikatelských subjektů. Zejména úloha internetové reklamy na mediál-ním trhu je nepopiratelná a stále roste. Přináší nové možnosti jak velkým, tak i malým fir-mám. Marketingová komunikace na Internetu snižuje náklady na prodej i na propagaci. Zrychluje a rozšiřuje komunikační možnosti, ale hlavně vede k vytváření trvalých vztahů a vazeb mezi prodejcem a zákazníkem, k uspokojení individuálních přání a potřeb. Pro každé-ho je investicí, která se mu v budoucnu jistě vyplatí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/916
Date: 2006-05-11
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2036
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
dvořáková_2006_dp.pdfBlocked 800.3Kb PDF View/Open
dvořáková_2006_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
dvořáková_2006_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account