Uplatnění prvků psychosomatických disciplín v osobnostním rozvoji studentů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Uplatnění prvků psychosomatických disciplín v osobnostním rozvoji studentů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Andrysová, Pavla
dc.contributor.author Matochová, Michaela
dc.date.accessioned 2010-07-17T18:44:29Z
dc.date.available 2010-07-17T18:44:29Z
dc.date.issued 2009-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9182
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá osobnostním rozvojem studentů sociální pedagogiky pomocí prvků psychosomatických disciplín. Práce je členěna do dvou částí - části teoretické a části praktické. V teoretické části práce vymezuje osobnost sociálního pedagoga a možnosti jejího rozvoje. Analyzuje uplatnění poznatků psychosomatických disciplín a základní předpoklady užití dramatické a osobnostní výchovy v rozvoji studentů. Čtvrtá kapitola krátce pojednává o sociálně patologických jevech, což je téma provedeného projektu. Praktická část stručně popisuje metodiku projektu, zaměřeného na rozvoj osobnosti studentů, který byl proveden v rámci výzkumu. Jeho průběh a výsledky vyhodnocuje druhá kapitola praktické části diplomové práce. cs
dc.format 104 s., 4 s. příloh cs
dc.format.extent 1180789 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject osobnostní rozvoj cs
dc.subject psychosomatické disciplíny cs
dc.subject psychosomatická kondice cs
dc.subject sebereflexe cs
dc.subject sociálně patologické jevy cs
dc.subject personality development en
dc.subject psychosomatic disciplines en
dc.subject psychosomatic condition en
dc.subject self-reflection en
dc.subject socio-pathologic phenomena en
dc.title Uplatnění prvků psychosomatických disciplín v osobnostním rozvoji studentů cs
dc.title.alternative The utilization of insights of psychosomatic disciplines in the field of students' development en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Řeháčková, Helena
dc.date.accepted 2009-06-23
dc.description.abstract-translated This diploma thesis, employing the elements of psychosomatic disciplines, deals with per-sonal development of the social pedagogy students. It consists of two parts - theoretical, and the empirical one.The theoretical part of this work defines the personality of social educator and the possibili-ties of its development. It analyzes the utilization of insights of psychosomatic disciplines and the basic prerequisites of the use of creative drama and social education in the field of students' development. The fourth chapter briefly discusses the socio-pathologic phenome-na, the subject of the carried-out project.The practical part of this thesis briefly describes the methodology of the undertaken project on students' development, which was conducted in the research. Its progress and results are being evaluated in the second chapter of the practical part of the thesis. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 11418
dc.date.assigned 2009-02-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
matochová_2009_dp.pdf 1.126Mb PDF View/Open
matochová_2009_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
matochová_2009_op.doc 47Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account