Genderová interpretace české reklamy na luxusní a běžné zboží

DSpace Repository

Language: English čeština 

Genderová interpretace české reklamy na luxusní a běžné zboží

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zelinský, Miroslav
dc.contributor.author Mičulková, Romana
dc.date.accessioned 2010-07-17T19:20:25Z
dc.date.available 2010-07-17T19:20:25Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9264
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je specifikovat odlišnosti v interpretaci reklamy na luxusní a běžné zboží ženám a mužům a objasnit genderové prvky, které se v takto cílené marketingové komunikaci vyskytují. Závěry jsou vyvozeny na základě pozorování a následné analýzy tiskové reklamy v lifestylových časopisech cílených na muže a na ženy - Maxim a Cosmo-politan. Analýza se zabývá zkoumáním genderových a sémiotických prvků v reklamách a jejich vztahy. cs
dc.format 55 s., 43 s. příloh. cs
dc.format.extent 1673638 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject společnost cs
dc.subject reklama cs
dc.subject inzerce cs
dc.subject gender cs
dc.subject lifestyle cs
dc.subject analýza cs
dc.subject Maxim cs
dc.subject Cosmopolitan cs
dc.subject symbolika cs
dc.subject society en
dc.subject advertise en
dc.subject printed advertisement en
dc.subject gender en
dc.subject lifestyle en
dc.subject analysis en
dc.subject Maxim en
dc.subject Cosmopolitan en
dc.subject symbolism en
dc.title Genderová interpretace české reklamy na luxusní a běžné zboží cs
dc.title.alternative Gender interpetation of the czech advertising to luxury and casual goods. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2009-06-01
dc.description.abstract-translated The main objective of this bachelor thesis is to specify differences in interpretation of ad-vertisement for luxury and casual goods to women and men and clarify gender aspects which are often used in this kind of marketing communication. The conclusions were made by observation and analysis of advertise in lifestyle magazines aimed to men and women - Maxim and Cosmopolitan. The analysis contains observation of gender and semiotic aspects in advertise. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10521
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
mičulková_2009_bp.pdf 1.596Mb PDF View/Open
mičulková_2009_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
mičulková_2009_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account