Budování kultovní značky BERNARD

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Budování kultovní značky BERNARD

Show full item record

No preview available
Title: Budování kultovní značky BERNARD
Author: Obršálová, Marta
Advisor: Zelinský, Miroslav
Abstract: Tématem této diplomové práce je budování kultovní značky Bernard. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky ze širšího pohledu na značku a její budování. Praktic-ká část analyzuje konkurenční prostředí v České republice a snaží se zmapovat postavení značek českých pivovarů na českém trhu. V této části je podrobněji analyzováno postavení značky Bernard v porovnání s celkovou konkurencí. Projektová část nabízí různé možnosti a nástroje ke zvýšení povědomí značky Bernard u jejich zákazníků. Všechny návrhy mají za cíl vybudovat kultovní značku Bernard.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9265
Date: 2009-04-27
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2019
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 10575


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
obršálová_2009_dp.pdfBlocked 1.295Mb PDF View/Open
obršálová_2009_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
obršálová_2009_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account