Angličtina v neanglickém reklamním textu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Angličtina v neanglickém reklamním textu

Show full item record

No preview available
Title: Angličtina v neanglickém reklamním textu
Author: Holásková, Martina
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Cílem této diplomové práce je zjistit, jak vnímá česká a rakouská veřejnost používání anglického jazyka v reklamním textu. Na základě studia českých, německých a rakouských literárních pramenů pojednává v několika kapitolách o globalizaci, jejích vlivech na jazyk, pronikání angličtiny do českého a německého jazyka, a také využití angličtiny v reklamním textu v České republice a v Rakousku. Práce analyzuje výsledky průzkumné sondy, která proběhla formou písemného dotazování v obou zemích. Výsledky české veřejnosti jsou porovnány se starším průzkumem z roku 2007 a shrnuty pro využití efektivní práce s angličtinou v české reklamě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9287
Date: 2009-04-27
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 10556


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
holásková_2009_dp.pdf 1.498Mb PDF View/Open
holásková_2009_vp.doc 63Kb Microsoft Word View/Open
holásková_2009_op.doc 69.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account