Inzerce v tištěné podobě - prostředek komunikace zadavatele s potenciálními klienty

DSpace Repository

Language: English čeština 

Inzerce v tištěné podobě - prostředek komunikace zadavatele s potenciálními klienty

Show full item record

No preview available
Title: Inzerce v tištěné podobě - prostředek komunikace zadavatele s potenciálními klienty
Author: Pokorná, Kateřina
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Inzerát tvoří nedílnou součást téměř každého tištěného komerčního média. Kromě toho, že je v podstatě hlavním zdrojem zisku vydavatele, je navíc prezentací samotného zadavatele a inspirací pro čtenáře, možného budoucího zákazníka. K tomu, aby inzerát splnil cíle všech zainteresovaných, je třeba respektovat celou řadu pravidel týkajících se podoby inze-rátu, jeho výroby, výběru správného média a cílové skupiny, umístění ve zvoleném médiu, volby vhodné reklamní agentury, efektivní reklamní kampaně, načasování, etické stránky a mnohých dalších. Diplomová práce na téma Inzerce v tištěné podobě - prostředek komuni-kace zadavatele s potenciálními klienty odráží potřeby a cíle těch, kteří se soustředí přede-vším na bulvární deník Blesk.
URI: http://hdl.handle.net/10563/931
Date: 2006-05-15
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2016
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 2812


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pokorná_2006_dp.pdfBlocked 2.018Mb PDF View/Open
pokorná_2006_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
pokorná_2006_op.doc 58Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account