Vliv rodiny a školy na utváření sebepojetí žáků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv rodiny a školy na utváření sebepojetí žáků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Řehoř, Antonín
dc.contributor.author Dvořák, Radim
dc.date.accessioned 2010-07-17T20:25:32Z
dc.date.available 2010-07-17T20:25:32Z
dc.date.issued 2009-04-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9382
dc.description.abstract Obsahem práce je problematika sebepojetí žáků s důrazem na funkci rodiny a školy. Práce vyhodnocuje vlivu rozpadu rodiny na utváření sebenáhledu dětí, který jsem provedl formou dotazníkového šetření u respondentů dětí ve věku 9 až 14 roků a u dospělé populace ve svém zaměstnání. Zda prostředí představující školu a rodinu, posouvá toto hodnocení sebepojetí žáků pozitivním směrem, anebo je tím co tento vývoj omezuje. cs
dc.format 62 s. cs
dc.format.extent 2739021 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Osobnost cs
dc.subject sebepojetí cs
dc.subject rodina cs
dc.subject etapy vývoje cs
dc.subject rozvod cs
dc.subject rodičovství cs
dc.subject škola cs
dc.subject Personality en
dc.subject Self-Reflection en
dc.subject Family en
dc.subject Development Stages en
dc.subject Divorce en
dc.subject Parenthood en
dc.subject School en
dc.title Vliv rodiny a školy na utváření sebepojetí žáků cs
dc.title.alternative Influence of family at school on forming of pupils' Self-Reflection. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Novotný, Jan Sebastian
dc.date.accepted 2009-06-18
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the issue of self-concept of pupils stressing the function of family and school. The thesis evaluates the influence of family degradation on forming self-reflection of children. This assessment has been conducted using the method of a questionnaire survey aimed at respondents - children at the age of 9 to 14 years and adult population, represented by my colleagues at work. The key question was whether the environment represented by school and family influences the level of self-reflection of pupils positively or represents one of the limits to its development. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1015785
dc.date.assigned 2008-04-30
utb.result.grade E
local.subject rozvoj osobnosti cs
local.subject sebehodnocení cs
local.subject personality development en
local.subject self-evaluation en


Files in this item

Files Size Format View
dvořák_2009_bp.pdf 2.612Mb PDF View/Open
dvořák_2009_vp.doc 63.18Kb Microsoft Word View/Open
dvořák_2009_op.doc 113.2Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account