Role médií v prezentaci závažných společenských témat

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role médií v prezentaci závažných společenských témat

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Hasík, Tomáš
dc.date.accessioned 2010-07-17T21:06:39Z
dc.date.available 2010-07-17T21:06:39Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9482
dc.description.abstract Vliv médií se stále zvětšuje. Toto je fakt, který musíme mít na paměti. Bojovat s médii je velmi obtížné a mnohdy kontraproduktivní. Jak tedy vliv médií minimalizovat a uchránit tak svobodný úsudek? Vše závisí na jednotlivci. Počátkem by měla být znalost fungování médií a jednotlivých jejich mechanismů. Důležitá je také základní znalost teorie masové komunikace a teorií souvisejících. A v neposlední řadě, zájem o dění kolem. Jak v blízkém okolí, tak v globálním, celosvětovém měřítku. Aktivní vyhledávání informací a jejich lo-gické vyhodnocení je v tomto případě nezbytností. V teoretické část bakalářské práce jsou zpracovány některé teorie komunikace. V praktické části je proveden výzkum dopadů těchto teorií. cs
dc.format 59 s., 5 s. příloh cs
dc.format.extent 1430316 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject média cs
dc.subject morální panika cs
dc.subject vědomostní propasti cs
dc.subject spirála mlčení cs
dc.subject media en
dc.subject moral panic en
dc.subject knowledge gaps en
dc.subject silence spiral en
dc.title Role médií v prezentaci závažných společenských témat cs
dc.title.alternative The media role in serious social subject matters presentation en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2009-05-28
dc.description.abstract-translated The media influence is constantly escalating. This is a fact we have to keep in mind. To fight with media is very difficult and frequently counterproductive. Thus - how to minimi-ze the media's influence and preserve the free judgment this way? All depends on the indi-vidual. At the beginning there should be the knowledge of media behavior and its particular mechanism. Important is also the basic knowledge of the mass communication theory and related theories. And last but not least the interest of the events around us. In close surrounding and global, world-wide scale respectively. Active information seeking and its logical evaluation are necessary in this case. In the ttheoretical part of the bachelor's work are some communication theories elaborated. In the practical part is the impact of those theories research implemented. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10657
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
hasík_2009_bp.pdf 1.364Mb PDF View/Open
hasík_2009_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open
hasík_2009_op.doc 64Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account