Vztah středoškolské mládeže (veřejnosti) k sociální reklamě

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vztah středoškolské mládeže (veřejnosti) k sociální reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Vztah středoškolské mládeže (veřejnosti) k sociální reklamě
Author: Hyblová, Zuzana
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Bakalářská práce Vztah středoškolské mládeže (veřejnosti) k sociální reklamě se v teore-tické části zabývá vymezením termínu sociální reklama, historií sociální reklamy, její účin-ností a faktory, které účinnost ovlivňují. Hlavním cílem práce je vyzkoumat, jak vnímá sociální reklamu středoškolská mládež, jaké k ní zaujímá postoje, zjistit pohnutky, které ji vedou k těmto postojům a v neposlední řadě zjistit, jaká by sociální reklama měla být, aby tuto cílovou skupinu oslovila.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9587
Date: 2009-05-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 10508


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hyblová_2009_bp.pdf 2.477Mb PDF View/Open
hyblová_2009_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
hyblová_2009_op.doc 60.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account