Projekt efektivní internetové komunikace společnosti OMD Czech, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt efektivní internetové komunikace společnosti OMD Czech, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Kulísková, Hana
dc.date.accessioned 2010-07-17T22:12:23Z
dc.date.available 2012-02-17T13:49:59Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9606
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá projektem efektivní internetové komunikace společnosti OMD Czech, a.s., který by měl vést k lepšímu využití propagačních prostředků na interne-tu. Teoretická část pojednává o internetu jako takovém, marketingové komunikaci a mar-ketingovém výzkumu. Podstatou praktické části je analýza internetových komunikačních kanálů společnosti a nástrojů využívaných internetovým oddělením v komunikaci s klienty. Projektová část by měla přinést argumenty ke zvýšení efektivnosti internetové komunikace společnosti. Projekt je v závěrečné části podroben časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 100 s. cs
dc.format.extent 3172273 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2011
dc.subject Internet cs
dc.subject reklama cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject internetové prostředky a nástroje cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Internet en
dc.subject advertising en
dc.subject medium en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject internet tools en
dc.subject marketing research en
dc.title Projekt efektivní internetové komunikace společnosti OMD Czech, a.s. cs
dc.title.alternative Project of effective internet communication of OMD Czech, a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Smékal, Vít
dc.date.accepted 2009-06-02
dc.description.abstract-translated This master thesis deals with project of effective internet communication of OMD Czech, a.s. which can lead to the better advertising on the internet. The theoretical part discusses about internet, marketing communication and marketing research. The analytical part in-cludes analysis of communication channels and internet tools used by internet department for clients. The project part should bring the arguments for better communication on the internet of the company. The project is subjected to time, cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 12386
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
kulísková_2009_dp.pdfBlocked 3.025Mb PDF View/Open
kulísková_2009_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open
kulísková_2009_op.doc 314.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account